A CIB lemásolta a cégemet?

2010.06.07. 11:04

 Egyik olvasónk, egy CD gyártással foglalkozó cég tulajdonosa küldte a következő történetet, mely egy különös véletlenről szól:

Még 2007-ben történt, hogy egy CIB bankfiókban éppen ügyeket intéztem, amikor valami olyat pillantottam meg a falon, amitől földbe gyökerezett a lábam. Az akkor már régebb óta létező cégem nem olyan régi arculata egy az egyben visszaköszönt egy hirdetésből. Nem tudom, szabad-e fotózni egy bankfiókban, de én habozás nélkül megörökítettem a plakátot:

Eddigi szórólapjaink, illetve különböző anyagaink (pl. névjegykártya, levélpapír stb.) egytől-egyig szinte pontosan így néztek ki arculatukat tekintve, erre itt van egy példa. Érdemes megnézni a színeket, és a koncentrikus design-elemeket.

A következő napokban érdekes módon hívást kaptam a banktól, és elmondták, hogy kezükbe akadt egy szórónyagunk, illetve hogy miért másoltuk le az ő anyagukat.

Próbáltam még utánajárni, az általam megbízott grafikai ügynökség mély megdöbbenéssel fogadta a hírt, és természetesen azt mondta, hogy ő nem másolt. Hogy mi történt valójában, ki kit másolt, szándékosan, vagy tudat alatt történt, valószínűleg örök titok marad.

Ha te is tapasztaltál hasonlót, küldd el a kontrolce [kukac] gmail [pont] com címre!

A bejegyzés trackback címe:

https://kontrolce.blog.hu/api/trackback/id/tr622062449

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása