Az AKCIÓÓ lebénítja a kreatív elmét
2010.06.04. 10:07
Régóta foglalkoztat az a különös dolog, hogy amikor akciózásról van szó, igen gyakran egypiros csillagszerű buborékban elhelyezett fehér akció feliratot alkalmaznak figyelemfelkeltő elemként. Honnan ered a piros akciós kép legendája? Megpróbáltam utánajárni..
Nem vitás, hogy a Google irányába kell többek közt elindulnunk. A képkeresés funkciót normális webdesign meló esetén eszünkbe sem jut használni, de ha a főnök 5 percen belül kéri a bannert, vagy olyan helyre kell, ahol a kép kicsiben jelenik meg, és lényeg a figyelemfelkeltés (pl. etarget hirdetés, wap stb.), mi sem egyszerűbb, mint az első képtalálatot kontrolcézni. Ha van még 3 percunk, akár saját anyagot is létrehozhatunk ennek mintájára.
De melyik oldal akciós képe iránt van ilyen nagy bizalommal a Google? A kép bizony a racingtech.hu weboldal akciós termékek oldalán szerepel, akiknek ezúton is gratulálunk!
A képet jómagam is számos helyen láttam már: t-mobile wap portál, etarget hirdetések..
Ti is? Ha igen, írjátok meg! kontrolce [kukac] gmail [pont] com
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Utolsó kommentek